Ceník O2: Aktuální poplatky za telekomunikační služby v Česku

Ceník Ono

Společnost O2 je jedním z předních poskytovatelů telekomunikačních služeb v Česku. Své zákazníkům nabízí širokou škálu produktů a tarifů, které pokrývají potřeby jak jednotlivců, tak firem. Díky moderním technologiím a stabilnímu signálu patří O2 mezi oblíbené operátory v zemi. Cenová politika společnosti je transparentní a srozumitelná pro zákazníky, což přispívá k celkové spokojenosti s poskytovanými službami.

Podrobný přehled cen a poplatků za telekomunikační služby

Podrobný přehled cen a poplatků za telekomunikační služby společnosti O2 poskytuje ucelený pohled na aktuální nabídku. Tarify pro mobilní telefonii začínají od 299 Kč měsíčně s voláním a SMS zahrnutými v ceně. Pro zákazníky hledající neomezené možnosti komunikace je k dispozici tarif za 799 Kč s neomezeným voláním, SMS a daty. Internetové balíčky pro domácnosti se pohybují od 499 Kč za rychlost 20 Mb/s až po 999 Kč za rychlost 100 Mb/s. Zařazení do programu O2 TV stojí od 199 Kč měsíčně s možností sledování více než 100 kanálů v HD kvalitě.

Speciální nabídky a slevy pro zákazníky O2

Společnost O2 pravidelně nabízí speciální slevy a výhody pro své zákazníky. Mezi běžné nabídky patří například možnost kombinovat mobilní tarify s internetem a televizí za výhodnou cenu. Zákazníci mohou také využít speciální akce při nákupu nového telefonu či tabletu ve spojení s uzavřením dlouhodobé smlouvy. Další výhody zahrnují bonusová data nebo volání zdarma na vybrané číslo. Pro aktuální informace o dostupných slevách a nabídkách se doporučuje sledovat oficiální stránky společnosti O2 nebo kontaktovat zákaznickou podporu.

Postup pro změnu tarifu nebo doplnění služeb

Pro změnu tarifu nebo doplnění služeb u společnosti O2 můžete využít několik jednoduchých postupů. První možností je kontaktovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu na čísle 800 02 02 02 nebo pomocí online chatu na webových stránkách společnosti. Další variantou je navštívit některou z prodejen O2, kde Vám ochotní zaměstnanci rádi poradí a provedou změnu tarifu či doplnění služeb přímo na místě. Alternativně můžete provést změnu i sami prostřednictvím online samoobsluhy Moje O2, kde si snadno a rychle upravíte své tarify a přidáte nové služby dle Vašich potřeb.

Kontaktní informace pro zákaznickou podporu a další dotazy

Pro jakékoli dotazy ohledně tarifů, cen nebo služeb poskytovaných společností O2, můžete kontaktovat zákaznickou podporu prostřednictvím telefonu na čísle 800 02 02 02 nebo napsat e-mail na adresu info@o2.cz. Zákaznická podpora je k dispozici každý den od 8:00 do 20:00. Alternativně můžete navštívit některou z prodejen O2 po celé České republice a osobně se poradit s odborníky. Pro aktuální informace a novinky doporučujeme sledovat oficiální webové stránky společnosti O2.

Publikováno: 24. 02. 2024

Kategorie: telekomunikace

Autor: Pavel Novák

Tagy: ceník ono | ceník služeb poskytovaných společností o2